The Spiff Mountaineering logo

Aconcagua promotionele activiteiten

Doelen

Door het aantrekken van sponsors de kosten per deelnemer zoveel mogelijk te beperken, mogelijk reduceren tot nul.
Het informeren van de leden (en geïnteresseerden) in het wel en wee van de expeditie.

Afbakening

Dit deelproject betreft uitsluitend het werven van sponsors voor dit project en de activiteiten die t.g.v. dit project op de website van Spiff (www.spiff.nl) ondernomen moeten worden.

Projectleden

  • Anke Groenenboom - Projectleider
  • Jan J. Timmer - Bemiddelaar sponsorwerving
  • Kees van den Bosch - Sponsor
  • Eric Zon - Sponsor
  • Martin Tiegelaar - Projectmedewerker

Resultaat

Na afloop van dit deelproject zijn de volgende resultaten bereikt;
  • Er is één of meerdere sponsors gevonden, die bereid is om (een gedeelte van) de expeditie te sponsoren.
  • Indien de sponsor(s) hier nevenactiviteiten voor verwacht(en), dienen deze in overleg met de sponsor(s) afgestemd te worden.
  • Op de website van Spiff Mountaineering kan iedereen de vorderingen van de expeditie volgen, zowel tijdens de voorbereidingsfase, de expeditie zelf als na afloop.

Mijlpalen

  • Aanschrijven sponsors.
  • Afstemmen promotiepakket.
  • Actuele website gedurende de maanden september 2002 t/m mei 2004.

Kosten

Nihil. Het briefpapier en de enveloppen worden vertrekt door Koro enveloppen te Rotterdam.

Keuzemenu

Lezingen wegens succes geprolongeerd; Op verschillende bijeenkomsten van sponsors heeft Spiff Mountaineering lezingen "op maat" gegeven over de wijze waarop project-management bij ons wordt toegepast en over de analogie van alpinisme en HR-vraagstukken. Neem contact met ons op voor meer informatie!